صفحه اصلی خرید نرم افزار خدمات نرم افزاری ثبت نام/محیط کاربری ارتباط با ما

سیستمهای فعال

سیستم نگهداری و تعمیرات
  • تعریف کارتهای فعالیت.
  • تولید خودکار حکم کارهای PM..
  • تولید دستی حکم کارهای CM و EM..
  • امکان مدیریت همزمان حکم کارهای PM ، EM و CM
  • امکان تعریف دوره های مختلف(روز، کیلومتر، ساعت، ...)
  • امکان ثبت کارکرد از انواع مختلف(کیلومتر، ساعت و ...)
  • امکان ثبت لاگ شیت(وقایع) و مشاهده آن بصورت نمودارهای مختلف
  • سیستم در دو نوع ساده و پیشرفته(تعمیرگاهی)
  • پشتیبانی از استاندارد ISO-14224
جزئیات, تصاویر نرم افزار, خرید نرم افزار, خرید خدمات دموی نسخه وب
سیستم حسابداری، خرید، فروش
  • تعریف گروه، کل و معین حسابداری.
  • تعریف اسناد حسابداری
  • تعریف کالاها و خدمات.
  • ثبت فاکتورهای خروج و فروش
  • محاسبه سود و زیان
  • مدیریت مشتریان، چکهای دریافتی و چکهای صادره
  • گزارشات و نمودارهای متنوع
جزئیات, تصاویر نرم افزار, خرید نرم افزار, خرید خدمات دموی نسخه وب
سیستم مدیریت انبار
  • تعریف کالاهای انبار.
  • تعریف انبارهای مختلف
  • ثبت ورود، خروج و جابجایی کالا در انبار
  • گزارشات و نمودارهای متنوع
جزئیات, تصاویر نرم افزار, خرید نرم افزار, خرید خدمات دموی نسخه وب
سیستم آرشیو اسناد و مدارک
  • گروه بندی فایلها با امکان تعریف دسترسی به افراد و گروههای کاربری.
  • نگهداری فایلها بصورت پارتیشن بندی شده با حجم و تعداد نامحدود
  • امکان بهره گیری از منابع معمولی نگهداری اطلاعات با کارایی بالا
جزئیات, تصاویر نرم افزار, خرید نرم افزار, خرید خدمات دموی نسخه وب

خرید نرم افزار

شما قادرید تا نرم افزارها را بصورت مستقل خریداری نموده و در سرورهای خود نصب نمایید
در این صورت نیاز به داشتن لایسنس برای هر یک از نرم افزارها خواهید داشت.
# سیستم نسخه وضعیت قیمت (تومان)
1 سیستم حسابداری، خرید، فروش 1.0.0.0 ویندوز, اندروید, وب, موبایل وب 2,000,000
2 سیستم مدیریت انبار 1.0.0.0 ویندوز, اندروید, وب, موبایل وب 1,000,000
3 سیستم نگهداری و تعمیرات 1.0.0.0 ویندوز, اندروید, وب, موبایل وب 5,000,000
5 سیستم آرشیو اسناد و مستندات 1.0.0.0 ویندوز, اندروید, وب, موبایل وب 1,000,000
خدمات نصب و آموزش
# شرح شرایط قیمت ساعتی(تومان)
1 نصب نرم افزار بصورت ریموت با نرم افزار AnyDesk حداقل یک ساعت 1,000,000
2 آموزش و مشاوره تلفنی 1,000,000

دانلود و نصب:
# شرح فایل نسخه اندازه فایل تاریخ دانلود
1 واسط کاربری-ویندوزی 1.0.0.0 6.2 مگابایت 1399/08/04 ara.win.zip
2 واسط کاربری-اندروید 1.0.0.0 2.3 مگابایت 1399/08/04 ara.apk
3 واسط کاربری-وب 1.0.0.0 1.1 مگابایت 1399/08/04 ara.web.zip
4 سرویس ها 1.0.0.0 2.1 مگابایت 1399/08/04 ara.service.zip
4 بانک اطلاعاتی خالی 1.0.0.0 0.4 مگابایت 1399/08/04 ara.sqlserver.zip, ara.mysql.zip
روش خرید:
1. عضویت در سایت
2. دانلود برنامه و نصب آن مطابق راهنما با مهلت یک ماهه
2. پرداخت وجه به حساب فروشنده و ثبت اطلاعات پرداخت در سیستم
3. تایید پرداخت توسط فروشنده
4. دریافت لایسنس با استفاده از کد تولید شده در سیستم
5. فعال سازی برنامه
لایسنس به ازای مشخصات سخت افزاری سرور شما تولید می گردد. در صورت تغییر در مشخصات سخت افزاری باید در قسمت پروفایل کاربری، لایسنس جدید دریافت نمایید
هر مشتری می تواند تا 5 بار لایسنس جدید دریافت نماید. در صورت نیاز به تعداد بیشتر باید از طریق ایمیل با فروشنده مکاتبه نمایید.

خدمات نرم افزاری

بسیاری از اوقات شما نیاز به داشتن یک سیستم آنلاین دارید، اما نمی خواهید تا درگیر نگهداری از اطلاعات و تهیه سرور و هزینه های مربوط به آن گردید
ما علاوه بر فروش نرم افزار، به شما این امکان را می دهیم تا شرکت خود را بصورت مجازی ایجاد و مدیریت نمایید. در اینصورت اطلاعات شما در سرورهای ما بصورت امن نگهداری می شود و شما می توانید از فضای ابری سرورهای ما با هزینه ای به مراتب کمتر به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید
# سیستم نسخه نوع تعداد فرم تعداد گزارش
1 سیستم حسابداری، خرید، فروش 1.0.0.0 ویندوز, اندروید, وب, موبایل وب 8 16
2 سیستم مدیریت انبار 1.0.0.0 ویندوز, اندروید, وب, موبایل وب 4 6
3 سیستم نگهداری و تعمیرات 1.0.0.0 ویندوز, اندروید, وب, موبایل وب 13 2
5 سیستم آرشیو اسناد و مستندات 1.0.0.0 ویندوز, اندروید, وب, موبایل وب 2 0

دانلود و نصب:
# شرح فایل نسخه اندازه فایل تاریخ دانلود
1 واسط کاربری-ویندوزی 1.0.0.0 6.2 مگابایت 1399/08/04 ara.win.zip
2 واسط کاربری-اندروید 1.0.0.0 2.3 مگابایت 1399/08/04 ara.apk
2 واسط کاربری-وب/موبایل وب 1.0.0.0 - 1399/08/04 اجرا

روش اشتراک:
1. عضویت در سایت
2. دانلود برنامه های ویندوز و وب و نصب آن مطابق راهنما
2. پرداخت وجه به حساب فروشنده و ثبت اطلاعات پرداخت در سیستم
3. تایید پرداخت توسط فروشنده
4. فعال سازی کاربر
  • هر کاربر اصلی به همه سیستمها دسترسی دارد و می تواند برای شرکت خود کاربرانی با دسترسی های متفاوت ایجاد کند
  • هزینه اشتراک سالانه یک میلیون تومان می باشد
  • به ازای این اشتراک، کاربر تا سقف یک بسته اطلاعاتی مجاز به استفاده از سیستم می باشد
  • هر بسته اطلاعاتی شامل 100000 تراکنش(درج، ویرایش، حذف و واکشی اطلاعات) و 50 مگابایت فایل می باشد
  • به ازای هر کاربر اضافه 100 هزار تومان به هزینه اشتراک افزوده می شود
  • هزینه استفاده از هر بسته اطلاعاتی اضافه 500 هزار تومان می باشد
  • در صورت اتمام زمان اشتراک، اطلاعات کاربر تا یک ماه نگهداری خواهد شد
  • مشترک دارای محیط کاربری کاملا مجزا نسبت به سایر کاربران می باشد. در این محیط کاربری میتوان کاربر جدید ایجاد کرد و دسترسی جداگانه ای برای آنها تعریف نمود
  • امکان تهیه بکاپ و دانلود کل اطلاعات بصورت فایلهای متنی(در هر زمان) برای شما وجود خواهد داشت


شرایط فروش و پشتیبانی

  • امکان تست رایگان سیستم به مدت یک ماه.
  • ارائه خدمات پشتیبانی بصورت عمومی جهت رفع خطاها
  • توسعه و بهبود مداوم
  • ارائه رایگان نسخ جدید نرم افزارها
ادامه...